Pitanja i odgovori

Narudžba

Kako naručiti proizvod?

Kada pronađete željeni proizvod već vam se nudi količina osnovnog pakiranja. Vas to ne ograničava jer možete naručiti onoliko komada koliko vam treba. Klikom miša na ponuđenu količinu ona se briše te možete upisati željeni broj komada. Odabir proizvoda vršite klikom na DODAJTE U KOŠARICU nakon čega dobijete potvrdu.

Kolika je minimalna vrijednost narudžbe?

Nemamo ograničenja u minimalnoj narudžbi ali o tome ovise troškovi dostave

Hoću li dobiti potvrdu narudžbe?

Potvrda narudžbe dolazi u Vaš e-mail pretinac odmah po zaključivanju narudžbe putem naše Internet trgovine.

Koliko traje obrada narudžbe?

Obrada narudžbe traje između 24-48 sati te se potom predaje na dostavnu službu.

Plaćanje

Koji su podržani načini plaćanja?

Računi se plaćaju prema ugovoru i dogovorenim uvjetima, te će biti uručeni uz robu. Omogućeno je transakcijsko plaćanje te plaćanje po pouzeću.

Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Po preuzimanju robe, plaćanje se izvršava putem dostavne službe.

Dostava

Koliko traje dostava?

Dostava traje između 3-5 radnih dana za područje Republike Hrvatske.

Je li moguće osobno preuzeti narudžbu?

Prema dogovoru, moguće je osobno preuzimanje narudžbe.

Reklamacije

Je li moguće napraviti povrat robe?

Kupac je dužan prilikom preuzimanja narudžbe provjeriti je li primio ispravnu narudžbu, a eventualna vidljiva oštećenja odmah reklamirati djelatniku koji je dostavio robu te istu odbiti preuzeti ako su vidljiva oštećenja.

Kako ide proces reklamacija?

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našim stranicama? Pozivamo Vas da nam se obratite s povjerenjem kako bi Vašu reklamaciju ili prigovor riješili u najkraćem mogućem roku.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mail-om na baniceksport@gmail.com ili nas nazovite na +385 95 9035 610.

Također, sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), obavještavamo Vas da možete podnijeti pisani prigovor u kojem navodite svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu putem „Evidencije pisanih prigovora potrošača“.

Pisani prigovor možete podnijeti putem:

  • pošte na našu adresu: Baniček sport d.o.o., Dragozetička 17, 10040 Zagreb i (ili)
  • telefaksa: 095 / 9035 – 610, i (ili)
  • elektroničke pošte: baniceksport@gmail.com

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.