Pitanja i odgovori

Narudžba

Kako naručiti proizvod?

Kada pronađete željeni proizvod već vam se nudi količina osnovnog pakiranja. Vas to ne ograničava jer možete naručiti onoliko komada koliko vam treba. Klikom miša na ponuđenu količinu ona se briše te možete upisati željeni broj komada. Odabir proizvoda vršite klikom na DODAJTE U KOŠARICU nakon čega dobijete potvrdu.

Kolika je minimalna vrijednost narudžbe?

Nemamo ograničenja u minimalnoj narudžbi ali o tome ovise troškovi dostave

Hoću li dobiti potvrdu narudžbe?

Potvrda narudžbe dolazi u Vaš e-mail pretinac odmah po zaključivanju narudžbe putem naše Internet trgovine.

Koliko traje obrada narudžbe?

Obrada narudžbe traje između 24-48 sati te se potom predaje na dostavnu službu.

Plaćanje

Koji su podržani načini plaćanja?

Računi se plaćaju prema ugovoru i dogovorenim uvjetima, te će biti uručeni uz robu. Omogućeno je transakcijsko plaćanje te plaćanje kurirskoj službi prilikom preuzimanja paketa, gotovinom ili bankovnom karticom. 

Kako funkcionira plaćanje pouzećem?

Po preuzimanju robe od strane GLS dostavne službe, plaćanje se izvršava u gotovini ili bankovom karticom.

Dostava

Koliko traje dostava?

Dostava traje između 3-5 radnih dana za područje Republike Hrvatske.

Je li moguće osobno preuzeti narudžbu?

Prema dogovoru, moguće je osobno preuzimanje narudžbe – odabirom Click & Collect opcije prilikom narudžbe, odnosno telefonskog dogovora s odjelom prodaje (095 9035 610). Adresa isporuke je TC Prečko – Slavenskog 1, Zagreb (trgovina 1. kat).

Reklamacije

Je li moguće napraviti povrat robe?

Kupac je dužan prilikom preuzimanja narudžbe provjeriti je li primio ispravnu narudžbu, a eventualna vidljiva oštećenja odmah reklamirati djelatniku koji je dostavio robu te istu odbiti preuzeti ako su vidljiva oštećenja. Povrat robe naručene preko web shopa, moguće je unutar 15 dana sukladno pravilima objavljenim ovdje.

Kako ide proces reklamacija?

Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našim stranicama? Pozivamo Vas da nam se obratite s povjerenjem kako bi Vašu reklamaciju ili prigovor riješili u najkraćem mogućem roku.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mail-om na info@yasaka.hr ili nas nazovite na +385 95 9035 610.

Sukladno članku 10. stavak 1. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22) obavještavamo cijenjene kupce da prigovor na kvalitetu naših proizvoda ili usluga mogu dostaviti u pisanom obliku:

  • Trgovina – Poslovnica 1, Slavenskog 1, Zagreb
  • Poštom na adresu: «ŠTACUNAR AGRAM», d.o.o, Dužice 23, HR-10000 Zagreb ili na
  • e-mail adresu: info@yasaka.hr

Sukladno čl. 10. st. 6. Zakona o zaštiti potrošača (NN 19/22), na Vaš pisani prigovor očitovat ćemo se odgovorom u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka Vašeg prigovora.

Stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vaše ime i prezime i kontakt adresu za dostavu odgovora.

Obratite nam se s povjerenjem!