Nezadovoljni ste proizvodom kojeg ste kupili na našim stranicama? Pozivamo Vas da nam se obratite s povjerenjem kako bi Vašu reklamaciju ili prigovor riješili u najkraćem mogućem roku.

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa i opisom reklamacije e-mail-om na info@yasaka.hr ili nas nazovite na +385 (0)21 690 901.

Također, sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14), obavještavamo Vas da možete podnijeti pisani prigovor u kojem navodite svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu putem „Evidencije pisanih prigovora potrošača“.

Pisani prigovor možete podnijeti putem:

  • pošte na našu adresu: Baniček sport d.o.o., Dragozetička 17, 10040 Zagreb i (ili)
  • telefaksa: 095 / 9035 – 610, i (ili)
  • elektroničke pošte: info@yasaka.hr

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.